Saturday, January 29, 2011

Saat aku derita

          Semua orang ada kisah sedih mereka yang tersendiri..bagi aku apabila aku sedang sedih aku suka makan ais krim...dulu masa aku kerja di Gurdian aku selalu beli ais krim...dan favorite ais krim aku adalah ais krim keladi...setiap kali ada masalah aku akan makan ais krim...setelah aku makan ais krim jiwa aku akan berasa tenang..sambil makan ais krim tu, air mata pun boleh gugur apabila terkenangkan perkara yang berlaku...kadang sampai bermangkuk mangkuk aku boleh makan..tapi ais krim favorite aku tu ja la...time aku makan ais krim tu aku tak peduli apa yang orang lain kata...Masa aku sedih juga, aku suka makan benda2 yang pedas...macam nasi goreng cili padi yang tahap kaw kaw kepedasannya..begitu juga mee goreng basah...kadang sampai orang kedai 2 cakap..dik betul ka nie..pedas mee ni dik ....whatever la janji aku boleh menghilangkan masalah aku...ketika aku sedih perangai aku memang pelik...anyway biarlah...asalkan aku tak kacau orang...betul tak..yes, aku memang antu lada so  what??? antu ais krim...betul la tu...aku akan senang lembut hati bila makan ais krim...kan ais krim tu sejuk...so dapatlah menyejukkan hatiku....so kalau nak tackle hati aku...give me ais krim ya...hahhahaaa...poyo la aku ni
          Kiranya, apabila aku sedang ada masalah aku tidak suka bercerita dengan orang...aku akan makan makanan kegemaran aku nie...dan kalau ada wang lebih aku akan pergi ke tempat yang begitu dekat dengan alam seperti taman, tepi pantai, air terjun dan sewaktu dengannya...hahhaha..pelik kan aku ni..ermm itulah aku..aku tak suka membebankan orang lain dengan masalah aku...cukup la orang tu dengan masalah diaorangkan....jom ikot aku punya hobi nie time korang tengah sedih...confirm kurang sikit kesedihan di hati korang tu....^_^
        

No comments:

Post a Comment