Sunday, January 30, 2011

Aku benci padamu


          Bencinya bila insan yang kita rindu sama sekali tak rindu sama kita...huhuhu sedihnya...mungkin dia tidak sayang sama kita lagi tak...arggghh semuanya bisa terjadi...mungkin juga dia ada yang lain yang lebih cantik dan mampu menghiburkan hatinya, baiklah siapalah aku sekarang dimata kamu kan...kamu sudah tidak perlukan aku lagi...sedari ini aku mula membenci kamu...manisnya kata kata mu bila memerlukan aku...
          Anyway kalau kamu tak perlukan aku cakap saja...aku akan pergi dengan segera dari hidup kamu...dan aku tak perlu tunggu kamu atau menagih cinta dari kamu....starting from now...hatiku sudah mula tawar kepada kamu....dan jangan kamu tanya mengapa aku tawar hati padamu..tanya pada hatimu...siapakah aku dalam ruang hatimu...

No comments:

Post a Comment