Sunday, January 30, 2011

Disaat aku sedang sakit

         Huhuhu bencinya bila time demam..segala kerja yang dibuat tak jadi....rindunya sama mak kalau time demam...boleh makan bubur ayam yang mak masak....bubur mak masak memang tiada tandingnya...kalah yang beli kat kedai..pagi petang makan bubur ayam mak nie pun tak apa......tapi yang paling penting time demam la paling senang nak dapat perhatian dari mak...sampai adik bungsu aku pun boleh jeolus...hahhahhaaa...kelakar la...adik bungsu aku selalu cakap..aku anak bungsu tapi tak macam anak bungsu...ko tu teh...selalu macam anak bungsu...ermm mungkin disebabkan aku mudah mesra dengan orang kot...mudah mesra ka....take time ok...aku bukan mudah mesra....cian kadang kat adik bungsu aku tu....anyway selalu jugak aku backup dia kalau dia buat salah....Tapi yang aku paling benci semasa demam ialah kena pergi klinik..aku pun tak tahu kenapa aku fobia sangat yang namanya klinik dengan hospital....sebut ja nama dua tempat tu..demam aku yang mula-mula teruk jadi sihat sikit....mengong betul la aku nie...tapi korang semua mesti sama perangai dengan akukan...antiklinik dengan antihospital

No comments:

Post a Comment