Sunday, January 30, 2011

Get out from my life

          Bencinya......semua benda yang aku buat serba tak kena...sudahlah kepala tengah pening, hidung tengah selsema...demam.......kenapa kamu tak amik tahu tentang diri ini...tahu tak hati ini sudah rindu sama kamu..kenapa??? kamu nak duga hatiku ka...benci la macam nie...cakaplah apa sebenarnya yang kamu nak dari hidup nie....ermmm kadang sukar untuk menjangkakan keputusan hatimu....kamu selalu bermain tarik tali denganku...saat aku mahu lenyapkan kamu dari lubuk hati kamu muncul semula....please la jangan buat aku bergini lagi...penat tau....argggggg bencinya dengan sikap tak amik peduli kamu...kamu peduli ka sama aku...
        Ok fine.....buatlah apa yang kamu suka selepas nie...jangan cari aku...kamu sudah tidak mahu akukan.....fine...get out from my life....kalau kamu dah tendang aku dari hidupmu..tak perlu aku..right here waiting for you......i hate you so much >_<

       GUDLUCK 4 ur new life.....jangan cari aku selepas ini....

2 comments:

  1. waaaaaaa,, habibi.. knp ni dear??? ada masalah kew?? citer la.. mana tau leh tolong.. jgn sedih2 k.. kami sentiasa ada utk kamu.. :)

    ReplyDelete
  2. LA....ada orang tengok rupanya blog aku nie...ada la masalah antara aku dengan dia...tapi buat masa nie aku boleh handle kot perasaan aku....tapi kalau aku tak boleh handle aku nangis kat bahu ko ye aida,,,

    ReplyDelete