Wednesday, February 2, 2011

Terlanjur scan borang, Kimchi and the dot dot dot.......

           Hahaha...sedapnya makan kimchi semalam....semua tu gara gara nak scan borang outbound dengan Yati & Teena la....mula mula tu kami nak makan kat kedai Ayam A1 yang sebelah library..tapi aku tak mau coz tak ada kuah sup....bukan memilih...tapi takot tercekik bila makan<<ngeh3 banyak songel betul aku ni>>.....dan nak makan kat dalam Universiti semua kedai kebanyakkannya tutup...Then....lepas tu bermulalah alkisah terlajak kata sampai nak makan di Mid Valley...sampai ja kat tempat makan mula la nak makan yang pelik pelik....nasi campur la, makanan Thailand la, Ayam Penyet la, makanan Jepun la...Last last aku makan Ramyun + Kimchi jugak....hahhahaa..berselera aku makan, lagi lagi ada kimchi yang aku mengidamkan sangat tu...sampai Yati punya kimchi pon aku bedal sekali...walaupun agak kuat bau halia n bawang putih coz orang kedai tu bubuh banyak sangat,  aku bedal jugak...rezeki kimchi aku jangan ditolak..hahahahaaha....<<peringatan jangan tiru aksi aku>> buruk lantak punya orang ^_^  .
           Habis ja makan,...ermmm..alhamdulilah...aku pi la jalan jalan kat seluruh Mid tu dengan Teena dan Yati...Abis korang ingat dengan sapa lagi aku berjalan, ofcoz la dengan 3 dara pingitan nie<<including me ok>> hahahahha3....Korang ingat ada Fahrin Ahmad ka?????....wekkkk....kalo ada Fahrin pun bagus jugak..famous I and the geng masa tu.....Oppppsss terlebih sudah berangan aku nie.....Ok...time tu ingat mau beli ubat gigi dengan ubat alergik yang kat farmasi Gurdian tu...akhirnya sampai membeli makanan barang dapur pulak...hahahaha...habis duit.....time tu yang paling pokai si Cik kak Yati kita la...dia yang banyak memborong......*_* soal baju jangan dijadikan cerita...memang confirm beli...
          Anyway memang best la meronggeng semalam.....boleh tenangkan fikiran...cuci mata tengok barang....dan semua ni pasti takkan berlaku tanpa...sefail borang yang perlu discan.....*_^

No comments:

Post a Comment