Thursday, February 17, 2011

KENANGAN 22 FEBRUARI @ 4 OGOS

           Pernah tak kita terlalu sukar melupakan kenangan...dan semakin kita mahu melupakan ianya akan datang menggamit memori
           Huahuahua...kusut kepala bila difikirkan semula...tak mau ..tak mau....penin penin...makkk abah, atuk apak...miss u so much....
           22 Februari semakin menjelma...detik itu adalah tarikh lahir kelahiran arwah abahku...walaupun orang semua cakap abah adalah seorang yang garang dan tegas..tapi aku sangat menyayanggi abah aku tu...
aku seorang yang degil dan membangkang apa yang abahku cakap...boleh dikatakan..aku adalah ketua pembangkang di rumah dulu semasa arwah abah aku tu masa hidup....pembangkang ye aku tapi abah aku tu sangat sayang kat aq..tak tau la abah aku tu tengok sudut positif diri aku tu dari perspektif mana...anyway i love u so much abah...selamat ulang tahun abah..semoga Allah mencucuri rohmu di akhirat nanti dan tergolong di kalangan orang yang soleh dan solehah...

No comments:

Post a Comment