Sunday, February 13, 2011

Bila aku kata aku cinta

           Mesti korang semua pernah dengar ayat nie...perempuan bukan diletakkan di tapak kaki untuk dipijak, dan bukan juga diletakkan di kepala untuk disanjung, tetapi diletakkkan di bahagian kiri berdekatan dengan rusuk dan berdekatan dengan tangan untuk dilindungi dan juga berdekatan dengan hati untuk disayangi....aku dulu mau tergelak jer dengar perkataan nie...biasalah dulu aku agak anti lelaki...but now...adalah berkurang sikit..hehhee....
           For all my life baru pertama kali nie hati aku selalu bergetar..bergetar pada apa..entahlah...hehehe..adakah aku dah jumpa Mr. Right aku...siyempre...aku dah jumpa....kerana dia aku belajar banyak benda...perkara tentang kehidupan ini...perkara tentang hati ini...cemburu tu biasalah...kelakar pulak bila fikir...ditambah ego aku yang menggunung...lagi hancurlah hati kekasih aku tu...kesian2..hehehe...
          Anyway..aku bukannya suka memujuk orang nie...nak luahkan dengan kata2..boleh meremang bulu roma aku...but, aku lebih suka tunjukkan dengan perbuatan...nasib badan la yer...
          Sekali aku cakap aku cinta...aku akan cinta sampai aku mati....dan aku tak suka bercakap tentang kata-kata keramat tu selalu..takot magik tu tak ada....yer la bila selalu sangat takot xder fell dan biasa didengar....
           Tapi bila aku cakap aku tak suka...aku akan menidakkannya..bencilah bila kena paksa-paksa nie...tak ada privacy langsung....for my honey...no matter i do..i still love you

2 comments:

  1. yup.. sekali aku kata ku cinta padamu.. maknanya..selama-lamanya aku cinta..

    ReplyDelete