Tuesday, February 1, 2011

Kuat merajuk

             Kuat merajuk ka aku nie, ermm tak tahu la aku..hanya orang yang berada di sekeliling aku ja tahu aku macam mana...entahlah aku pun tak tahu orang mahu label aku sebagai apa...setahu aku merajuk merajuk manja ada la...wekkkk..manja ka...
             Secara hakikinya, yes memang aku suka merajuk...nak merajuk dengan siapa kalau bukan dengan kamu kan...tapi kenapa kamu tak faham...merajuk tak merajuk sama ja dimata kamu kan...last2 aku yang kena pujuk diri sendiri...huhuhu padan muka aku...siapa suruh merajuk...anyway sekarang nak merajuk pada tahap lebih lama dari biasa...nak tengok sejauh mana kamu faham...tapi kalau kamu tak faham juga...entahlah????? no comment for that question....
            Please say something...at least satu or dua ayat ka...Ya Allah what should i do.....try cari kekasih baru..hahahaa...ingat aku nie perempuan jenis apa...suka amik, tak suka campak....no no no ... aku akan setia menunggu sampai aku jemu...at least aku dah berusaha untuk terus setia..
            Ermmm benci juga bila gaduh dengan kamu...kenapalah kamu nak jeolus dengan aku...aku bukan ada lelaki lain pun...semua tu aku dah tolak ketepi demi kamu..tapi kamu?????..ermmm malas lah nak keruhkan keadaan yang mungkin akan keruh...anyway harap kamu faham perasaan ini *_*

No comments:

Post a Comment