Tuesday, February 1, 2011

Ketagih sudah

          Hahahaha...semalam ketagih nak makan ais krim keladi kegemaran aku tu...hari ni nak makan Jajangmyun extra Kimchi pulak....Habibah Mohd Nor...kamu nie apa....demam demam pun ada lagi selera ko....tapi selera ko makin parah kalau time demam....anyway inilah aku..tak serik nak makan....tapi selagi hidup makan la....betul tak....hehheheee....no no no....makan untuk hidup bukan hidup untuk makan...ingat tu.....
          Misi makan Jajangmyun atau mee sos Korea ari nie dah berjaya....dengan kepala yang agak demam aku telah berjaya membuat Jajangmyun pagi pagi tadi....cuma kimchi ja tak ada...nanti la bila dah expert aku buat kimchi pulak.....mampus kalo mak aku dengar..*_^    Peace mummy.......anyway demam hari nie dah mula kebah...berkat doa korang jugak....kalau tak..tak der yer aku nak melanggot kat depan pc nie....ele ele...kalau tak demam pun aku still dok depan pc ni jugak....muka aku nak pergi jauh dari pc nie...kecuali brodband aku yang tak berfungsi..time tu mati kutu la....Ok la bebeh nanti aku berceloteh lagi ya tentang hari hari aku dengan korang semua.....sekarang blog aku nie ibarat diari kedua aku untuk mencurahkan perasaan dan korang semua ibarat pendengar maya aku...

No comments:

Post a Comment