Sunday, July 14, 2013

AKU DATANG...

           Selepas berminggu-minggu meninggalkan dunia blog akhirnya kembali juga aku ke diari mayaku... First of all aku nak ucapkan selamat berpuasa kepada semua muslimin dan muslimat di seluruh dunia... Semoga segala amal kita diterima olehnya...amin

          Alhamdulillah sekali lagi kepada ilahi kerana diberi kesempatan untuk menikmati hidup ini kembali...But the best thing in my life bulan lepas dapat  luangkan masa bercuti dengan kawan-kawan di Sabah...Super best di sana... The best thing is ada my kembar dekat sana...She know the biggest secret in my heart...hahahhaha...not too big la...propa la sangat....Hopefully persahabatan kami tidak akan putus walaupun sudah beranak cucu..hahahahhhaha...menggatal tak sudah-sudah... Ya Allah permudahkanlah jodohku...Amin ya Rabb..
SHE IS MY TWIN AKA MY SUPERB GOERGEOUS KEMBAR ^_^


           Anyway, sebenarnya ada masalah yang mungkin kepala otak aku create sendiri or apa entah... Why Lily Casablanca kau ingat kembali kenangan dulu...stop it...He not belong to you...sedarlah diri tu...you mean nothing to him..MEANINGLESS!!!No More memori tentang Ramkhamheng.

No comments:

Post a Comment